Tuesday, 22 March 2011

KFC.. nyam2..

21/3/2011 : PTPTN dah keluar.. satu berita yang mengemparkan rumah 502. apabila penghuninya yang terdiri daripada 4 senior dan 3 junior. berita menjadi kejutan bila seorang senior iaitu i bising2 bila PT ni nak dapt? tiba2 junior dgn muka sweet cute miut nye kate PT da masuk laa.. td kiteorg cek ade.. wahhhh kalut aku da pukul9.30 malam pun sangup keluar demi mu duit.haha.. i n my fwen pon kol teksi dan terus menuju ke BANK ISLAM. cucuk lah kad ke tempat yg sepatutnya.. wahhh bnyak nye duit.. RM12.90  haha bnyak kan??? soo dengan perasaan hampa kami yang lapa pon mencari kedai  makan. hanya KFC saje yang kami jumpa.
KFC sedap...
sedap...
haa makan kfc dengan duit yang banyak.
haaa ni lah duit yang kami guna untuk makan. gaya mcm org kaye nk mkn kfc

No comments:

Post a Comment